Уроки фізики

Відкритий урок узагальнення і систематизації знань з фізики 7 клас учителя Плахотньої Людмили Михайлівни по темі "Механічний рух"



Мета: узагальнити вивчений навчальний матеріал з теми, скоригувати знання учнів, продовжити формування математичної компетентності, логічного мислення, знаходження оптимального розв'язку різних фізичних задач, наукового розуміння природи, уміння обробляти інформацію.


План уроку



1. Мотивація навчальної діяльномті.Вітаю щиро Вас на нашому уроці. Адже урок - це скарб, це світ знання, умінь, емоцій. Чи варто знати людству нині про різні явища фізичні?Так! Бо фізика вивчає явища природи! На основі спостережень, дослідів, законів. Ця наука полонила серця мільйонів. А в житті треба все вміти: вчитись - думати, творити, радіти.Знання законів фізики дає змогу пояснити минуле, адже закони природи в минулому були такі самі як і сьогодні і я вірю, що будуть і в майцбутньому.Своїми знаннями про Всесвіт ми завдячуємо Архімеду, Галілею, Ньютону, Ломоносову, Енштейну та багато іншим науковцям, які зробили великий внесок у розвиток науки.Мені сподобалося як ви готували навчальні проекти.Адже задачі бувають теоретичні, графічні, експериментальні.Відомий український педпгог В.О. Сухомлинський (1918-1970) писав, що дитина, яка ніколи не пізнала радості праці у навчанні, не пережила гордості від цього, не переконалась, що труднощі можна перебороти - це нещасна людина.Тож давайте будемо переживати радість у навчанні, гордість за свої успіхи.І так, подорожуємо по темі "Механічний рух".Рух - це життя !Аристотель1. Відповіді на запитання.2. Рух по колу. Наш годинник!3. Коливальний рух. Маятник.4. Рух моделі планет Сонячної системи.5. Місяць - природний супутник Землі.6. Розв'язання задач.7. Завдання конкурсу "Колосок"












    
Відкритий урок вчителя Плахотньої Людмили Михайлівни на тему "Перша космічна швидкість. Розвиток космонавтики, внесок українських учених у розвиток космонавтики"
Метою даного уроку було розширити знання учнів про застосування теоретичних знань фізики в практичній діяльності людства - організації космічних польотів, сформувати вміння розраховувати космічні швидкості, сприяти формуванню розуміння учнів про фізику космічного польоту , розширити уявлення учнів про історію космонавтики, розкрити роль українських вчених у розвитку космонавтики, продовжити ознайомлення дітей з навколишнім світом, навчити їх давати пояснення явищам природи з фізичного погляду, продовжити формування критичного мислення, продовжити формування наукового світогляду через пояснення звичних явищ шляхом демонстрування наукових знань перед забобонами, причиною яких є нерозуміння природи фізичних явищ, ознайомити з сучасними уявленнями про загальність заону всесвітнього тяжіння та його прояви, довести значущість наукових знань для нових відкриттів та їх застосування.Учні 10 класу є активними учасниками Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу "Колосок".Антон Локтєв, Маша і Надія Лук'яненко свої малюнки присвятили тваринам, яких відправляли в космос, котрі брали участь в підготовці до важливої події - польоту в космос. А Інтернет - теж космос! Це також велика незвідана система.Учні хочуть більше довідатьися про навколишній світ, про природу, космос, техніку. Кожне запитання, на яке відповідають - це маленьке зернятко, з яких складається Золотий Колосок знань, необхідних людям так само, як Сонце і Хліб. Ці зернятка обов'язково проростуть, і ти відчуєш, який неповторний світ, у якому ми живемо, яке незрівнянне щастя не тільки жити в ньому, спостерігати найрізноманітніші яявища природи, але й розуміти їх. Недаремно в давнину говорили: "Земля на Зернятку стоїть". Вона стоїть не лише на хлібному зерні, яке дає нам силу, але й на зернах знань, що дають людям мудрість.












Вік живи - вік учись!


Нехай не згасне світ науки!



Комментарии

Популярные сообщения